Hammaslääkärin hyvät Google-arvostelut

"Hammaslääkärin saamat neljän ja viiden tähden arvostelut ovat vastaanoton paras ja edullisin markkinointimuoto."

Google näyttää arvokkaimmissa hakukonepaikoissa yrityksiä, joilla on paljon hyviä arvosteluja. Kolme arvokkainta paikkaa hakutulosten ensimmäisellä sivulla ovat a) ensimmäinen maksettu mainos b) ensimmäinen sijainti Google-kartoissa ja c) ensimmäinen tulos orgaanisessa haussa

Hyvät arvostelut hyödyttävät erityisesti toimialoja, joissa palvelun toimittajan ja potilaan välille pitää syntyä vahva luottamussuhde, kuten hammaslääkärin ja hänen potilaansa välille.

Jos sinulla on enemmän neljän ja viiden tähden arvosteluita kuin kilpailijallasi, niin Google näyttää mainoksiasi enemmän ja halvemmalla kuin kilpailijallesi. Hyvien arvostelujen tähden Google katsoo että sinun mainoksesi näyttäminen hyödyttää uutta potilasta enemmän kuin kilpailijan mainoksen näyttäminen.

Jos sinulla on omalla paikkakunnallasi eniten hyviä Google-arvosteluja, niin Google näyttää sinut ensimmäisenä Googlen kartta näkymässä. Tämä on erityisen hyödyllistä silloin kun potentiaalinen uusi potilas katsoo kartasta kotinsa lähellä olevia hammasklinikoita ja näkee sinut ensimmäisenä.

Hyvät arvostelut vaikuttavat myös nostavasti orgaaniseen hakuun.

Oletko kiinnostunut hyödyntämään hyviä Google-arvosteluita vastaanottosi markkinoinnissa?

Kysy miten autamme sinua systematisoimaan Google-arvostelujen keräämisen! Täytä yhteydenottolomake ja varaa maksuton markkinointipalaveri.

Miten voimme auttaa?