Sähköpostimarkkinointia hammaslääkäreille

"Teemme sekä sisäistä sähköpostimarkkinointia että ulkoista sähköpostimarkkinointia."

Sisäinen markkinointi eli sisäinen sähköpostimarkkinointi

Sisäisen sähköpostimarkkinoinnin avulla uudelleenaktivoidaan olemassaolevaa asiakaskuntaa, joka saattaa joskus unohtua kun keskitytään kasvattamaan asiakkaiden kokonaismäärää uusien potilaiden avulla.

Sisäisen markkinoinnin avulla voidaan varmistaa että potilaasi:

1. Eivät saa syytä vaihtaa kilpailevaan hammaslääkäriin
2. Tietävät kaikki tarjoamasi hoitovaihtoehdot (eikä vain niitä jotka olet heille tehnyt)
3. Osaavat asiantuntevasti suositella palvelujasi ystävilleen ja perheellen.

Suosittelemme lämpimästi sisäisen markkinoinnin aloittamista niille, jotka eivät vielä sitä tee. Se on edullisin tapa generoida uutta liikevaihtoa ja vielä tosi nopeasti. Tulet yllättymään kuinka positiivisesti vanhat asiakkaasi suhtautuvat sähköposteihisi.

Sisäinen markkinoinnin voit aloittaa lähettämällä joka kuukausi olemassaoleville potilaille kuukausikirjeen, jossa esittelet vastaanotollasi käytössä olevaa teknologia ja miten se tekee potilaiden hoidosta mukavampaa, nopeampaa ja kivuttomampaa. Pyri kertomaan teknologian hyödyt potilaan näkökulmasta kuten että tällä hoitoteknologialla...

- Saat lopullisen hampaan samana päivänä, ei rumaa väliaikaista kruunua
- Sedaation avulla voimme tehdä isotkin hammashoidot yhdellä käynnillä
- jne...

Sisäinen markkinointi vaikuttaa koko vanhan asiakkaan perheeseen

Mieti, jos lähetämme vaikka 49 vuotiaalle naispuoliselle ihannepotilaallemme kuukausikirjeen, jossa otsikkona on:

"Tiesitkö että vastaanotollamme irtoproteesit voidaan kiinnittää hammasimplanttien avulla niin etteivät ne enää liiku, lipsu tai jopa putoa suusta ja sen jälkeen niillä voi syödä taas vapaasti haluamiaan ruokia!"

-> Juuri edellisellä viikolla tämän ihannepotilaan äiti oli jutellut siitä kuinka epämiellyttävää on syödä irtoproteesin kanssa ravintolassa, eikä hän koskaan mene tapaamisiin jossa syödään toisten nähden.

Arvaa kiinnittääkö ihannepotilaamme tähän viestiin huomiota ja harkitsee äitinsä tuomista vastaanotolle implanttikonsultaatioon?

Sisäiseen markkinointiin kokonaisuuteen kuuluvat myös:
1. Kirjekampanjat vakioasiakkaille
2. Vastaanotolla olevat seinäjulisteet, esitteet hoidoista ja käytössä olevista teknologioista

Ulkoinen sähköpostimarkkinointi

Tarjoamme ulkoista sähköpostimarkkinointia osana muita palveluita kuten: Gear4 metodi, Implant PLUS ja Oikomishoitojen markkinointiohjelma. Saat niistä tietoa lisää näiden palveluiden yhteydessä."

Miten voimme auttaa?