Suuhygienistin markkinointipalvelut

Oletko suuhygienisti?

Suuhygienistin ja hammaslääkärin asiakassuhteissa on paljon samoja piirteitä.

  • asiakassuhde on usein pitkäkestoinen
  • tärkein taloudellinen mittari on asiakkaan elinikäinen arvo
  • asiakkaalle pyritään luomaan loistava asiakaskokemus
  • hoitavan henkilön ja asiakkaan välille syntyy luottamussuhde
  • hoito yritetään tehdä hellävaraisesti
  • hoitoon liittyy pelkoja
  • ihmiset tuntevat edelleen suuhygienistin palvelut heikosti

Autamme sinua onnistumaan näissä kaikissa asioissa.

Ota ennakkoluulottamasti yhteyttä.

Tehdään analyysi tilanteesta ja tehdään monikanavainen markkinointisuunnitelma, joka toteutetaan yhteistyönä, tiiminä.

Osa markkinointisuunnitelman tehtävistä kuuluu luontevasti sinulle ja osa kuuluu meille.

Avain onnistumiseen on tasaisen arkimarkkinoinnin tekeminen siellä vastaanotolla, ja sen välittäminen ulkoisen markkinoinnin keinoin uusille potilaille Facebookin, Instan ja Googlen kautta.

Täytä yhteydenottolomake ja pyydä maksuton konsultaatio

Miten voimme auttaa?