Mitä eroa on Googlen maksetulla ja orgaanisella haulla?

Gear4 metodi tuo esille Google-mainonnan tehon

Pystyt säätelemään sisään tulevien potilaiden määrää

Voimme sulkea napinpainalluksella mainosten esittämisen ja taas aukaista tarvittaessa

Tiedät täsmälleen kuinka uutta potilasta saat mainosbudjetilla

Reaaliaikaisen liidiraportoinnin avulla näet kuinka paljon uusia potilaita saat

Läpinäkyvät potilashankinnan kustannukset

Tiedät täsmälleen kuinka paljon uuden potilaan hankkiminen maksaa

Pystyt kasvattamaan tuotantoa suunnitellusti

Gear4 Metodin avulla pystyt ennakoimaan uusien potilaiden määrän

Mainosta parhaiten tuottavia hammashoitoja

Pystymme mainostamaan suhdanteesta riippumattomia yleishammaslääkärin palveluja, sekä kalliimman hintaluokan hoitoja

Nauti taas enemmän hammaslääkärin työstä

Kun olet saanut työpöydältäsi pois uusien potilaiden hankintaan liittyvät asiat

Vähemmän painetta toimistohenkilökunnalla

Gear4 Metodin mukainen Google- mainonta tuottaa laadukkaampia asiakkaita, jotka eivät tuijota vaan palvelun hintaan. Jätämme ne asiakkaat kilpailijoillesi.

Autamme sinua dominoimaan alueellasi Google- mainontaa 

Dominointi ei tarkoita että olet yhdellä hakusanalla ykkösenä, vaan että sinulla kymmeniä hakusanoja, jotka tuottavat edullisella mainoskustannuksella korkeaa ROI:ta

Ennakoitava liikevaihto tuo varmuutta investoihin

Tutkimusten mukaan uudet potilaat pitävät kykyäsi käyttää uutta teknologiaa hoidoissa ostopäätöksenteon toiseksi tärkeimpänä tekijänä.

Yhteistyön aloittaminen on vaivatonta

Askel 1

Aloituspalaveri - kuinka monta uutta potilasta tarvitset?

Tutkimme lähimpien kilpailijoidesi mainosstrategiat ja niiden heikkoudet.

Selvitämme mitkä tekijät erottavat sinut kilpailijoista ja mitkä niistä vetoaa eniten uusiin potilaisiin.

Luomme käytännönläheiset markkinointisuunnitelman ja pistämme toimeen.

  • 360 ASTEEN KILPAILIJA-ANALYYSI, jossa revimme auki kilpailijan mainostaktiikat, hyödyntääksemme sen heikkouksia
  • VASKOOLITEKNIIKKA, jolla analysoimme paikallisen hakuliikenteen ja erottelemme kultajyvät heikoista hakusanoista
  • QUICK WIN- ja KASVU- mainoskampanjat, jolla varmistamme pitkän aikavälin kasvun ja lyhyen aikavälin kannattavuuden
proj7.jpg
Erikoistarjous
Askel 2

Luomme uuden Googlen mainostilin ja asennamme siihen esivalmistellun superkampanjan

Olemme rakentaneet esivalmistellun mainosjärjestelmän, joka sisältää superkampanjan, avainsanalistat,  mainosmallit, Gear4 A/B testausympäristön sekä konversioiden seurannan.

  • PERUSTAMME UUDEN Gear4 - mainostilin, joka on suunniteltu hankkimaan uusia potilaita hammaslääkärille
  • BRÄNDÄÄMME MAINOKSEsi, jotta uudet potilaasi ymmärtävät erikoisosaamisesi ja miten erotut muista hammaslääkäreistä
  • KÄYNNISTÄMME Gear4 A/B TESTAUSYMPÄRISTÖN, jotta voimme parantaa kampanjaa DATAAN perustuen
Askel 3

Mainoskampanjaa säädetään joka päivä

Sinun oma yhteyshenkilösi - hammasagenttisi optimoi mainostiliä joka päivä.

Kampanjan alkupäivinä tilinhoitaja pitää tiliä koko ajan auki ja seuraa tilintapahtumia erillisestä mittaristosta ja tekee muutoksia mainoksiin, kohdentamiseen sekä avainsanoihin.

Kampanjan alkuvaiheessa tilinhoitaja on silmä tarkkana ja reagoi hauissa ja kilkkauksissa tapahtuviin muutoksiin ja optimoi mainosbudjetin kulutusta

  • JATKUVA 24/7 PÄÄLLÄ OLEVA HAKUTERMIANALYYSI, jotta löydämme alueesi parhaimmat hakutermit
  • JATKUVA KLIKKI- ja KONVERSIOANALYYSI, jotta tiedämme mitkä mainokset hankkiava uusia potilaita ja mitkä vaan hyödyttömiä klikkauksia (nämä poistetaan)
  • TILI JATKUVASTI AUKI, jotta voimme nopeasti reagoida tilin tapahtumiin.
why-choose-us
pricing-free-img.png
Askel 4

Saamme ensimmäiset uudet potilaskontaktit jo muutaman päivän sisällä

Tulosten saaminen nopeasti on tärkeää, sillä sen avulla mainontasi maksaa heti itsensä takaisin.

Gear4 metodin mukainen mainostamistapa hankkii asiakkaita lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä, ja todellinen voima piilee pitkän aikavälin asiakashankinnassa.

Ensimmäisenä kuukautena tärkein tunnusluku ei ole vielä uusien asiakkaiden määrä, vaan terveiden aktivoituneiden avainsanojen määrä.

  • UUDEN POTILAAN HINTA, olemme saaneet alustavia tuloksia kuinka paljon uuden potilaan hankkiminen maksaa.
  • UUSIEN KASVUHAKUSANOJEN MÄÄRÄ, olemme saaneet selville alueen hakusanojen erityispiirteitä
  • KANNATTAVUUSENNUSTE, pystymme antamaan arvion tilin kehittymisestä
Askel 5

30 päivän jälkeen pidämme välipalaverin

30 päivän jälkeen olemme saaneet dataa siitä mitkä avainsanat ja hakutermit ovat alueellasi aktiivisia ja käytämme niitä mainosten näyttämiseen.

Ensimmäiset uudet potilaat on hoidettu ja kampanjan kustannukset katettu.

Neuvottelemme jatkosopimuksen kestosta joka voi olla 3 kk, 6 kk, 12 kk tai 18 kk.

  • MAHDOLLISUUS YKSINOIKEUTEEN ALUEELLASI - jos yhteistyö kantaa hedelmää ja koemme että pystymme auttamaan sinua dominoimaan Googlen mainontaa alueellasi, niin olemme valmiit tarjoamaan sinulle yksinoikeuden palveluumme
  • ENSIMMÄINEN VAIHE JATKUU - ensimmäisen vaiheen pituus on yleensä 45-90 päivää, riippuen alueesi hakujen määrästä
  • ALOITAMME SUUNNITTELMAAN KAMPANJAN TOISTA VAIHETTA
Kädenpuristus

Mistä tässä Gear4 metodissa oikein on kysymys!

Hyvä kysymys! En voi vastata sinulle tyhjentävästi, koska emme halua paljastaa systeemiä kilpailijallesi.

Gear4 metodi on kokonaisvaltainen mainostamismenetelmä hammaslääkäreille ja on kehitetty vastaamaan hammaslääkärin haasteisiin hankkia uusia potilaita vastaanotolle.

Gear4 Metodi on vuokrattava palvelu ja se sisältää Gear4 mainosjärjestelmän jota pyörittää Hammasagencyn tilinhoitaja.

Pääsemme alkuun avaamalla uuden Google-tilin, johon olemme ladanneet räätälöimistä vailla olevan Superkampanjan. Palvelussa maksat vain kiinteän kuukausisumman ja mainoksien ostamiseen investoidun rahan. 

UUSIA POTILAITA KUUKAUDSSA_v10

Mitä Google-mainonnan aloittaminen maksaa?

Gear4 metodin avulla on mahdollista aloittaa Google-mainonta riskittömästi

  • ALKUINVESTOINTI 0 €

    Yleensä mainonnan aloittaminen vaatii alkuinvestointia. Normaalisti tämän kokoisen mainoskampanjan tekemiseen kuluisi aikaa noin viisi täyttä työpäivää arvoltaan 1450 €. Me olemme onnistuneet kuitenkin tuotekehityksen ansiosta pudottamaan alkuinvestoinnin nollaan (0€). Saat kampanjan riskittömästi käyttöösi 30 päiväksi. 

  • RISKITÖN 30 PÄIVÄN TESTIJAKSO

    Voimme aloittaa aloituspalaverin jälkeen riskittömän koejakson (30 päivää), jossa voit testata Gear4 Metodin toimivuutta hammashoitojesi mainontaan. Mainostamme hammashoitoja 30 päivää ja saamme houkuteltua jo monia uusia potilaita vastaanotollesi. Jos olet tyytyväinen palveluumme ja haluat jatkaa, niin maksat ensimmäisen kuukauden palvelumaksun jälkikäteen (397€). Ja jos taas et halua jatkaa, niin sinulta kului vain mainoksiin käytetyt rahat, jotka varmasti sait takaisin uusina potilaina

  • TULOKSIA JO ENSIMMÄISEN 30 PÄIVÄN AIKANA

    Paikallisesti hammashoitoihin liittyviä Google-hakuja on rajallisesti, mutta me tulemme silti saamaan yhteydenottoja uusilta potilasehdokkailta jo muutaman päivän sisällä kampanjan aloittamisesta. Ensimmäisen 30 päivänä aikana tulleet uudet potilaat rahoittavat moninkertaisesti mainosten ostamiseen käytettävän budjetin (400€).

  • YHTEISTYÖN JATKAMINEN

    Teemme kaikkemme että olet tyytyväinen yhteistyömme alkuun ja että haluat jatkaa. Teemme alueellisesti vain yhden hammaslääkärin kanssa sopimuksen, joten uskomme että se olet sinä

MITEN MAINONNAN KUUKAUSIKUSTANNUKSET MUODOSTUVAT
Kuukausikustannus muodostuu kahdesta osasta. Hammasagencyn veloittama kiinteä tilinhoitomaksu + mainosten ostamiseen käytettävä raha (mainosbudjetti). Aloitusvaiheen kiinteä kuukausimaksu on aina 397€ / kk + alv 24%. Mainosbudjetiksi suosittelemme 13 €/päivä.

Hammasagency website logo_black bkg_4

HammasAgency on ainoa mainostoimisto Suomessa joka on erikoistunut auttamaan hammaslääkäreitä hankkimaan Googlen avulla uusia potilaita

7 syytä miksi saamme Google- mainonnan toimimaan, vaikka et olisi aikaisemmin onnistunut siinä

  • SYY 1 - Uniikki Gear4 supermainoskampanja

    Paikalliseen hammashoitomarkkinointiin kehitetty mainoskampanja, joka ottaa huomioon alan erityispiirteet

  • SYY 2 - Oma Vaskoolitekniikka, jolla seulomme tuottavat hakutermit

    Emme mainosta samojen avainsanojen kanssa kuin kaikki muut, vaan etsimme vastaanotollesi omat markkinat ja houkuttelemme juuri sinun osaamisestasi kiinnostuneet uudet potilaat.

  • SYY 3 - Kehittämämme Gear4 A/B testausympäristo

    Testaamme jatkuvasti eri mainosvariaatioita, laskeutumissivuja, kohdistamista ja konversioita toisiinsa ja valitsemme voittavat versiot ja jatkamme niillä

  • SYY 4 - Nopea analyysi ja parannusten vieminen kampanjaan

    24/7 pyörivän tekoälyavusteisen analyysin avulla havaitsemme nopeasti mainonnan parannuskohteita. Teemme viikkotasolla muutoksia kampanjoihin. Google mainonta ei ole set and forget - palvelu

  • SYY 5 - Teemme päätökset Datan perusteella emmekä arvausten perusteella

    Tiedämme mitkä klikkaukset tuottavat myyntiä ja siksi pystymme näyttämään mainoksia, jotka tuottavat uusia asiakkaita.

  • SYY 6 - Gear4 Metodi on pitkäaikainen ratkaisu asiakashankintaan

    Gear4 Metodi ei ole tarkoitettu vain tarjoushoitojen mainontaa, vaan sen avulla voimme mainostaa kannattavasti myös yleishammaslääkärin palveluita, kiireellisiä tapauksia sekä kalliimpia hoitoja. Kalliimmat hoidot vaativat tuekseen Facebook- retargeting mainokset ja sähköpostimarkkinoinnin. 

  • SYY 7 - SALAINEN Viides vaihde

    Järjestelmäämme on leivottu sisälle salainen VIIDES VAIHDE, joka mahdollistaa tasaisen kasvun pitkällä aikavälillä. Viiidennen vaihteen avulla varmistamme että sinulla on alueesi tuottavimmat hakusanat käytössäsi.

Kari_v1

Korona-ajan huipputarjous

EI ETUMAKSUA, ALOITUSMAKSU 0 EUROA, MAKSAT VASTA JOS OLET 100%:n TYYTYVÄINEN PALVELUUN, 30 PÄIVÄN RISKITÖN TESTIJAKSO 

Maksat Googlelle vain näytetyistä mainoksista noin 13 €/päivä

Meillä on samat tavoitteet. Haluamme saada mahdollisimman paljon pitkäaikaisia asiakkaita, jotka haluavat pitää hampaistaan huolta ja jotka tuovat vastaanotolle perheensä ja suosittelevat palveluaan myös ystävilleen ja tuttavilleen.

Tavoitteenamme ei ole kuluttaa koko mainosbudjettia kuukaudessa, vaan tavoiteenamme on saada maksimoitua kuukauden mainosbudjetilla saatavat tulokset eli uusien asiakkaiden määrä, uusien yhteydenottojen määrä.

Mitä kovemmin teemme töitä tilisi eteen sen enemmän saamme aikaiseksi samalla mainosbudjetilla. Voin luvata että käsittelemme mainosbudjettiasi kuin omaa rahaamme ja otamme siitä kaiken irti.

TÄRKEIN SYYSI TOIMIA HETI

Jos harkitset yhteistyön aloittamista kannassamme, niin kannustan sinua toimimaan välittömästi. Tarjoamme asiakkaillemme palveluitamme yksinoikeudella, jottemme osta mainoksia itseämme vastaan. Palvelemme yhtä hammaslääkärin vastaanottoa noin 30 000 - 50 000 ihmisen alueella. Käytännössä tämä tarkoittaa että pienemmissä kunnissa ja kaupungeissa palvelemme yhtä hammaslääkäriä ja isoissa kaupungeissa palvelemme vain maantieteellisesti eri alueella sijaitsevia hammaslääkäreitä.

Oletko valmis aloittamaan mainonnan?

Hyödynnä 0 euron aloitustarjous, jotta voit kokea uudenlaista vapautta siitä että vastaanotollesi tulee ennustettava määrä uusia, laadukkaita potilaita joka kuukausi, ympäri vuoden, ja että olet voinut puhdistaa kalenterisi asiakashankintatehtävistä.

Me tulemme löytämään sinulle paljon kannattavia uusia potilaita, jotka auttavat vastaanottoasi menestymään!

Katso koko palvelunkuvaus

Gear4 Superkampanjan asennus ja ylläpito

Kampanjatasolla kontrolloidaan kampanjan maantieteellistä näyttämistä, budjettia ja mihin kellonaikaan/viikonaikaan sitä näytetään.

Mainosjoukkojen asennus ja ylläpito

Mainosjoukoilla määritellään mitä mainoksia näytetään kun uusi potilas klikkaa huutamaamme avainsanaa. Gear4 metodissa luomme mainosjoukkoja, jotka parantavat ROI:ta.

Jatkuva kilpailija-analyysi

Me tarkkailemme jatkuvasti hammaslääkärikilpaijoidesi huutoja ja avainsanoja, jotta mainoksesi näkyy mahdollisimman ylhäällä hauissa ottaen huomioon mainosbudjetin rajoitteet.

Hammashoitoihin liittyvien avainsanojen tutkimus

Tiedämme mitkä avainsanat houkuttelevat klikkaamaan ja millä avainsanoilla saadaan houkuteltua uusia potilaita vastaanotollesi.

Negatiivisten avainsanojen lista

Varmistamme negatiivisten avainsanojen avulla ettet joudu haaskaamaan mainosbudjettia ihmisiin, jotka hakevat esim. "hammaslääkärin koulutus" tai "hammaslääkärin palkka" tai "hampaiden valkaisu kotona" jne...

Mainostekstien kirjoittaminen

Tiedämme mitä kirjoittaa hammaslääkärien mainoksiin, jotta ne houkuttelisivat klikkauksia. Tiedämme mitä kieltä käyttää, jotta se auttaisi klikkaajaa muuttumaan uudeksi potilaaksi.

Mainostilin optimointi

Meillä on käytössä kehittämämme Gear4 A/B testausprotokolla, joka avulla testamme mainoksia, kohdistamisia, laskeutumissivuja toisiinsa vastaan. Tulosten avulla teemme enemmän sitä mikä toimii ja parannamme sitä mikä ei vielä toimi tai poistamme sen kokonaan. Me testaamme koko ajan uusia strategioita parantaaksemme uusien potilaiden määrää.

Mainosbudjetin käytön optimointi

Me käytämme joka ainoaa mainoseuroasi niin kuin se olisi omaa rahaamme. Sillä jos mainoskampanjasi ei ole selkeästi kannattava, niin mielestämme sinun tuli näyttää meille ovea, ja sitä emme halua tapahtuvan.

Muutokset nettisivulla parantavat mainosbudjetin tuottoa

Vaikka sivustosi on SEO optimoitu, niin se ei tarkoita että se olisi KONVERSIO-optimoitu. Autamme sinua parantamaan nettisivusi kykyä muuttaa sinne mainoksista tulevia potilasehdokkaita uusiksi potilaiksi. Teemme ehdotuksia sivuston teksteihin hankkimamme datan perusteella. Muutokset tulevat parantamaan tuloksia ja tehostamaan mainosbudjetin käyttöä. Jos haluat niin mekin voimme tehdä muutokset nettisivullesi.

Miksi valitsisit meidät kumppaniksesi

Keskittynyt hammaslääkärien auttamiseen

Hammasagency keskittyy ainoastaan auttamaan hammaslääkärien vastaanottoja houkuttelemaan potentiaalisia hammasimplanttipotilaita konsultaatioihin. Me keskitymme 100% tähän markkinaan.

Hoitotuotteiden markkinointiin erilaistetut mainosmenetelmät

Käytämme markkinoinnissa hyväksi todettuja  menetelmiä, joiden avulla asiakas saa riittävästi itselleen tärkeää tietoa hammasimplanteista, tarjoamastasi asiakaskokemuksesta sekä sinun että henkilökuntasi osaamisesta

Jaamme yhteiset tavoitteet

Meidän koko markkinointitiimi jakaa teidän tiiminne kanssa yhteisen tavoitteen auttaa potilaita parantamaan elämäänsä auttamalla heitä löytämään juuri heidän tarpeitaan vastaavan lääkärin ja aloittaa hoidon.